•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•

•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•
ایـن روزهـا می گـذرد امــّا مـن از ایـن روزهــا نمی گذرم
قالب وبلاگ


نظرات شما عزیزان:

سيمين
ساعت14:04---25 اسفند 1390
سلام خوبي؟پيشاپيش عيد رو بهت تبريك ميگم و اميدوارم سال خوبي همراه با شادي و سلامتي داشته باشي و به همه آرزوهات برسي

آی آدم ها
ساعت0:39---25 اسفند 1390
خیلی خیلی خیلی قشنگ بودند
مرسی


dokhtrae aftab
ساعت20:32---24 اسفند 1390
man hichvaght haftsinam tokhme
morghash khub nemishe


Abtin...Persian
ساعت19:44---24 اسفند 1390
7بوسه فرستادم......روزی یه بوسه بچسبون

به لپت........وآخریشو بچسبون به

پیشونیت....1 دعای خیر برام بکن....تموم که

شد عیده............و من اولین کسی بودم که

گفتم عیدت مبارک......
سلام
با یه آهنگ عاشقونه آپم
ممنون میشم سر بزنی


ویدا
ساعت17:58---24 اسفند 1390
سلام
چه خوشگل هستن اینها . من انتخاب کردم : اون سه تا شکلکی ها رو درست می کنم ....فکر کنم فقط یه ماژیک سیاه بخواد ....آه که من چقدر هنرمندم !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ایـــن روزها... عـــجیب دلـــم بچگی می خـــواهد!!! خســـته ام!!! یــک قلـــم لـــطفاَ... می خــــواهم خـــودم را خــط خــطی کـــــنم!!!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیـــــای ایـــن روزای مـــن و آدرس rahaeei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 1044
بازدید کل : 46009
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 800
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here

.

***

كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

***